اتوی موی کراتینه رزتی مدل 5130

rozetti 5130

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس صفحه: سرامیکی
  • روکش صفحه: کراتین
  • نوع صفحه: پهن
  • طول سیم: 3 متر
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
930,000
15%
795,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اتو مو یکی از پر استفاده‌ترین دستگاه‌های پیرایش و حالت‌دهندگی مو برای بانوان و آقایان است و در سالن‌ها و مکان‌های آرایشگاهی بسیار مورد استفاده است. این دستگاه به‌اندازه‌ای مورد استفاده است که حتی این دستگاه‌ها را می‌توان به‌صورت شخصی در منازل هم یافت کرد. این دستگاه یک اتو مو حرفه‌ای است و برای آرایشگران و سالن‌کاران و مصرف کنندگان در منزل مناسب خواهد بود. اتو مو Rozetti مدل 5130 دارای صفحه از جنس سرامیک است که تا دمای 230 درجه سانتی‌گراد گرم شده و می‌توان درجه اتو مو را با دکمه تنظیم درجه دمای دلخواه انتخاب کرد. صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و در برابر گرمای بیش‌ازحد دارای مقاومت است. بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که در زیر کفه‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند و تمامی سطوح سرامیک دارای دمای یک‌اندازه و یک‌نواخت است. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به طور یکسان در حین اتو کشیدن به تمام موها منتقل شود. کابل دستگاه 3 متر بوده که بوسیله یک هرزگرد از تابیده شدن کابل جلوگیری می‌شود و از قطع سیم آن جلوگیری می‌کند. از نظر کارشناسان بهترین دستگاه‌های حالت دهنده مو در دنیا دستگاه‌هایی خواهند بود که المنت و تکنولوژی بکار رفته در دستگاه بتواند در تمام نقاط دستگاه دمای یکنواختی برقرار کرده و پس از رسیدن به دمای مناسب در حین انجام کار دمای خود را از دست نداده و دچار نوسان دما نشود که تمام این پارامترها در تولید این دستگاه رعایت شده است. یکی از مهمترین مشخصات یک اتو مو حرفه‌ای توازن صفحات دستگاه بوده که در زمان بستن دستگاه، منطبق شدن صفحات بر روی یکدیگر از مهمترین ویژگی‌های یک اتو مو با کیفیت محسوب شده و موهای شما صاف و براق خواهند.کیفیت بالای سرامیک صفحات این دستگاه باعث شده تا استفاده از تافت و نگهدارنده‌های حالت مو ( چسب مو ) هیچ آسیبی به صفحات آن وارد نکرده و سرعت عمل شما را در صاف کردن و براق کردن مو بالاتر می‌برد .این اتو مو حرفه‌ای دارای تکنولوژی KERATIN DIGITAL COATING بوده که روکشی کراتینه است.

جنس صفحه
سرامیکی
روکش صفحه
کراتین
نوع صفحه
پهن
طول سیم
3 متر
مدت زمان اماده بکار
10 ثانیه
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
حداکثر دما
230c
حداقل
150c
کلید تنظیم دما
دارد در ( 5 حالت ) جداگانه
سیم گردان
دارد (برای جلو گیری از پیچ خوردن سیم )
قابلیت کراتینه کردن مو
دارد
سیستم جلوگیری از اسیب رساندن به مو
دارد
سایر مشخصات
این اتو مو حرفه‌ای دارای تکنولوژی KERATIN DIGITAL COATING بوده که روکشی کراتینه است و می‌تواند برای موهای شما حالت‌دهندگی و حالت‌گیرندگی بسیار زیبایی را داشته باشد و در کمترین زمان به استایل دل‌خواه خود برسید
سرعت بخشیدن بهروند اتو کشی و حالت دهندگی بهتر
بسیار آسانتر شدن حالت دادن و اتو کشی برای موهای بلند و ضخیم
قابلیت کراتینه کردن دیجیتال
نمایش گر تنظیم دما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...