اتو مو فیلیپس مدل BHH777

philips bhh777

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل دستگاه: philips bhh777
  • اندازه صفحه: متوسط
  • جنس صفحه: سرامیک
  • کلید خاموش و روشن: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
1,850,000
11%
1,650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اتو مو فیلیپس philips مدلbhh777 دارای صفحه متوسط میباشد.اتو مو فیلیپس philips مدلbhh777 دارای جنس صفحه سرامیک میباشد.اتو مو فیلیپس PHILIPS مدل BH777 دارای کلید خاموش و روشن میباشد.اتو مو فیلیپس PHILIPS مدل BH777 دارای سیستم یون میباشد.اتو مو فیلیپس PHILIPS مدل 777 دارای سیم 1.8 متر میباشدفروشگاه اینترنتی نوبهار NOBAHAR.NET  مرجع تخصصی محصولات ارایشی وبهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

دمای زیاد حالت‌دهنده‌های مو مثل اتو مو ممکن است به موها آسیب برساند و حالت مو را به‌طورکلی خراب کند و خیلی ها از کار کردن با این دستگاها پرهیز کنند اما بعضی شرکت‌های تولیدکننده‌ی این دستگاه‌ها سعی کرده‌اند که این آسیب را به حداقل ممکن برسانند تا مشتریان با خیال راحت‌تری به موهای خود حالت دهند. شرکت «فیلیپس» (Philips) اتو موی مدل «BHH777» را مشخصا برای محافظت یونی از موها و کنترل دقیق دمای دستگاه ساخته است. حداکثر حرارت سطح اتو مو برابر 200 درجه‌ی سانتی‌گراد است و سرعت رسیدن به این دما 60 ثانیه است. فناوری تولید یون به محافظت از موها دربرابر این حرارت زیاد کمک می‌کند. یون‌های منفی تولیدشده الکتریسیته‌ی ساکن روی مو را خنثی کرده و حالت مو را ثابت می‌کنند؛ علاوه‌براین، یون‌ها کوتیکول‌های مو را خوابانده، باعث می‌شوند ظاهر مو درخشان‌تر و نرم‌تر به نظر برسد. پوشش سرامیکی روی صفحه‌ها و دمای ثابت philips bhh777 هم به محافظت بیشتر از موها کمک می‌کند. فیلیپسbhh777 باطراحی منحصر به فرد خود مثل گل میماند و با فشردن انگشتان بر روی کلید های دو طرف دستگاه اماده به کار میشود و از صدمه‌ یا سوختن موقع استفاده جلوگیری میکند .سیم برق 1.8 متر طول دارد که مناسب به نظر می‌رسد و با داشتن حالت چرخشی در محل اتصال به بدنه، مشکلی بابت گره‌‎خوردن سیم وجود ندارد. ولتاژ متغیر philips bhh777 از 110 تا 240 ولت، استفاده از آن را در سفرهای خارج از کشور ممکن می‌کند. به‌طور خلاصه اتو موی Philips BHH777 دارای فناوری تولید یون ویژه، با سیستم محافظت از مو با دمای تا حداکثر 200 درجه‌ی سانتی‌گراد، گرم‌شدن سریع، وقابلیت استفاده بی خطر و استفاده برای چند مدلحالت دادن و پوشش سرامیکی روی صفحات یک اتو مو با طراحی بسیار زیبا و امنیت بالا مناسب برای خانمهایی که به اراستگی خود اهمیت ویژه میدهند بسیار پیشنهاد میشود.

مدل دستگاه
philips bhh777
اندازه صفحه
متوسط
جنس صفحه
سرامیک
کلید خاموش و روشن
دارد
سیستم یون
دارد
ولتاژ دستگاه
110-240 ولت
گستره‌ی دما
160c
پیشینه دما
180c
سیستم محافظت از مو
در دمای 200c
طول سیم
1/8
قابلیت حالت دادن مو
دارد
طراحی ارگونومیک
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...