حالت دهنده مو والرا مدل Wave Master Ionic

wave master ionic 647.03

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس صفحات: سرامیک
  • فن‌آوری تولید یون: بله
  • خاموشی خودکار پس از: 60 دقیقه
  • صفحه نمایشگر: بله
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
3,000,000
11%
2,690,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حالت دهنده مو والرا مدل مستر آیونیک 647.03 دارای صفحاتی با پوشش سرامیکی می‌باشد که این صفحات به صورت یکسان حرارت مناسبی را روی موهایتان پخش می‌کنند. حالت دهنده والرا مدل 647.03 سیستم گرمایشی PTC استفاده شده که گرمایی سریع با درجه حرارت ثابت را برای شما ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های  647.03 محصول وجود تنظیم کننده حرارتی الکترونیکی دقیق است که در 8 درجه، از 140 تا 210 درجه سانتی گراد بسته به نیاز قابل تنظیم می‌باشد. این محصول دارای قفل گرمایشی ایمنی است که باعث می شود در هنگام حالت دادن به موها، آسیبی به دست وارد نشود. همچنین سری حالت دهنده والرا 647.03 در موقع استفاده داغ نمی‌شود و به راحتی می‌توانید از آن کمک بگیرید. سیم برق حالت دهنده والرا مستر آیونیک 647.03 هم 3 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه می‌چرخد که این حالت چرخشی از گره خوردن سیم و فرسودگی آن جلوگیری می‌کند.

محصولات مرتبط

جنس صفحات
سرامیک
فن‌آوری تولید یون
بله
خاموشی خودکار پس از
60 دقیقه
صفحه نمایشگر
بله
نوع نمایشگر
دیجیتالی
سیم گردان
بله
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی‌ها
بشقاب با پوشش سرامیکی برای پخش یکسان درجه حرارت , سیستم گرمایشی PTC : گرمای سریع با درجه حرارت ثابت , تنظیم کننده حرارتی الکترونیکی دقیق با 8 درجه از 140 تا 210 درجه , دارای قفل گرمایشی برای حالت دادن به موها بدون آسیب به دستان , سطح نرم دستگاه با سر خنک , دستگیره با امکان قفل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...