دیسپانسر پرومکس مدل DS2

از {{model.count}}
برند : پرومکس
دسته : سشوار
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر ویژگی ها: دیسپانسر مخصوص سشوارهای حرفه‌ای ابعاد: 16 × 16 × 11 سانتی‌متر جنس: پلاستیک وزن: 190 گرم قطر دهانه: 5.5 سانتی‌متر
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
180,000
12%
160,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دیسپانسر در واقع یک افزونه برای سشوار است که برای خشک کردن موهای فر استفاده می‌شود. موهای فر به خاطر ضخامت و جنسی که دارد خیلی سریع وز می‌شوند و پف می‌کنند. اما با استفاده از دیسپانسر مقدار زیادی از این «وزی» گرفته شده و موها زیاد پف نمی‌کنند. همچنین موهای فر به خاطر وزن و حجم بالایی که دارند ممکن است در بعضی نواحی صاف شوند. استفاده از دیسپانسر کمک می‌کند فرهایی که صاف شده‌اند دوباره حالت بگیرند و موها یکپارچگی داشته باشند. دیسپانسر «پرومکس» (Promax) مدل (DS2) در ابعاد 11 × 16 × 16 سانتی‌متر طراحی شده است و برای موهای فر بسیار مناسب است. اندازه‌ی بزرگ این دیسپانسر باعث می‌شود که حجم زیادی از موها را تحت پوشش قرار دهد و برای کسانی که موهای زیاد وحجیم دارند بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که جنس این دیسپانسر پلاستیک و وزن آن 190 گرم است.  

سایر ویژگی ها
دیسپانسر مخصوص سشوارهای حرفه‌ای
ابعاد: 16 × 16 × 11 سانتی‌متر
جنس: پلاستیک
وزن: 190 گرم
قطر دهانه: 5.5 سانتی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...