ست اصلاح فیلیپس مدلMG7750

multigroom7000 philips mg7750

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب سازنده:
سازنده را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل دستگاه: MG7750
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • تکنولوژی جدید اصلاح: DUAL CUT
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
4,900,000
3%
4,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست اصلاح فیلیپس phiilips مدلMG7750 دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم میباشد.ست اصلاح فیلیپس phiilips مدلMG7750 دارای جنس تیغه استیل ضد زنگ میباشد.ست اصلاح فیلیپس PHILIPS مدل7750 دارای قابلیت اصلاح خود تیزشوندگی میباشد.ست اصلاح فیلیپس PHILIPS مدل7750 دارای سری قابل شستشو میباشد.ست اصلاح فیلیپس PHILIPS مدلmg7750 دارای باطری لیتیومی میباشد.فروشگاه اینترنتی نوبهار nobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

ماشین اصلاح «فیلیپس»‌ (Philips)‌ مدل ‌«MG7750»‌ با تکنولوژی جدید یک مجموعه‌ی کامل برای اصلاح سر و صورت و بدن است که در مجموع از 23 سری مختلف برخوردار است. می‌توانید بسته به نوع موضع اصلاح، از سری‌های مختلف دستگاه استفاده کنید. اصلی‌ترین سری ماشین اصلاح 7750 یک تریمر عریض است که برای اصلاح سر و صورت کاربرد دارد. پس از استفاده از این سری می‌توان به کمک تریمر باریک‌تر، ریش و سبیل را مرتب کرد. به‌علاوه سری بزرگ‌تری برای اصلاح موهای بدن در نظر گرفته شده است. موزن بینی و گوش هم این مجموعه را تکمیل کرده تا دیگر نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه مجزا نداشته باشید. این موزن با برش چرخشی امکان اصلاح سریع و بی‌خطر موهای زائد را فراهم کرده است. از 13 شانه‌ای که به همراه این ست اصلاح mg7750  ارائه شده، 5عدد شانه‌ی ته‌ریش صورت ، 6 عدد شانه‌ی برای اصلاح موی سر و 2 شانه برای بدن هستند. فیلیپس قابلیت شارژ سریع را برای این ماشین اصلاح در نظر گرفته و در مواقع عجله می‌توانید با پنج دقیقه شارژ، دستگاه را دوباره راه‌اندازی کنید. شارژ کامل یک ساعت طول می‌کشد و در حالت فول‌شارژ، دستگاه می‌تواند تا 5 ساعت کار کند.

ست اصلاح فیلیپس مدل MG7750 دستگاهی بسیار کاربردی با قابلیت‌های عالی است که می‌تواند نیازهای مربوط به اصلاح آقایان را کاملا برطرف کند. این دستگاه با باتری قدرتمند و مقاومت در برابر آب می‌تواند برای آقایان گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

مدل دستگاه
MG7750
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
تکنولوژی جدید اصلاح
DUAL CUT
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
قابلیت خود تیز شوندگی
دارد
قابلیت اصلاح بصورت خشک و مرطوب
دارد
سری قابل شستشو
دارد
منبع تغذیه
برق خانگی (با سیم)
باطری قابل شارژ (بی سیم)
نوع باطری
لیتیوم
مدت زمان شارژ کامل
60 دقیقه
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
5 ساعت
تعداد سری دستگاه
23 عدد
نوع سری دستگاه
اصلاح صورت
سری اصلاح سر
سری اصلاح گوش و بینی
سری فویلی کوچک
سری خط زن باریک
تعداد شانه دستگاه
5 عدد شانه برای اصلاح صورت
2 عدد شانه برای اصلاح بدن
6 عدد شانه برای اصلاح موی سر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...