سشوار حرفه ای رمینگتون مدلAC8901

remington ac8901

از {{model.count}}
دسته : سشوار
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل دستگاه: AC8901
  • نوع موتور: حرفه ای ( AC موتور )
  • جنس المنت: سرامیک
  • توان موتور: 2300 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
3,500,000
3%
3,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سشوار حرفه ای رمینگتون remington مدل AC8901  دارای موتور حرفه ای AC  میباشد.سشوار حرفه ای رمینگتون remington مدل AC8901 دارای المنت سرامیکی میباشد.سشوار حرفیای رمینگتون REMINGTON 8901 مدل دارای قدرت موتور 2300 وات میباشد.سشوار حرفه ای  رمینگتون remington دارای سرعت باد 138 کیلومتر بر ساعت میباشد.سشوار حرفه ای رمینگتون remington مدل AC 8901 دارای تکنولوژی حفاظت از مو میباشد.

محصولات مرتبط

مو جزو جدایی‌ناپذیر زیبایی محسوب می‌شود و زیبایی و حالت خوب مو با جلوه‌ی بهتر صورت در ارتباط است. اگر همواره شیفته‌ی موهای حالت‌دار و خوش‌فرم هستید، اما آن‌قدر درگیر روزمرگی شده‌اید که نمی‌توانید مرتبا برای حالت‌دادن و فرم‌دهی موهایتان به آرایشگاه‌ مراجعه کنید؛ راه‌حل، انتخاب یک سشوار برای استفاده در منزل است. البته برای این انتخاب باید به نکات خاصی توجه کرد. مدل «AC8901» یکی از سشوارهای حرفه‌ای تولید شرکت رمینگتون است. نوع موتور AC استفاده‌ شده در این دستگاه، تاییدکننده‌ی حرفه‌ای‌بودن آن است. سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC هستند. موتور AC به‌کاررفته در این سشوار به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند، مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌هاست و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوارکشیدن موهایشان مدت زیادی طول می‌کشد. قابلیت دیگری که در  سشوار AC8901 رمینگتون وجود دارد، تولید باد سرد است که این ویژگی به حفظ حالت موها کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی آن‌ها می‌افزاید. خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است، می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند. فناوری پیشرفته‌ی دیگری که در رمینگتون AC8901 استفاده شده، تولید یون است. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌رسیدن به موها جلوگیری می‌کند؛ ضمن اینکه با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند. جذب این یون‌ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن‌ها نیز می‌افزاید. طول 3 متری سیم، استفاده از سشوار را آسان می‌کند. همچنین با استفاده از سری‌های متمرکزکننده و پخش‌کننده به‌راحتی می‌توان موها را صاف کرد یا حجم آن‌ها را افزایش داد. با توجه به امکانات و نوع موتور AC8901 ابزاری مناسب برای استفاده‌کنندگان حرفه‌ای از جمله آرایشگران است.


مدل دستگاه
AC8901
نوع موتور
حرفه ای ( AC موتور )
جنس المنت
سرامیک
توان موتور
2300 وات
قدرت پرتاب باد
138 کیلومتر بر ساعت
کلید تنظیم دما
دارد
کلید تنظیم سرعت
دارد
تعداد تنظیم دمای دستگاه
3 حالت
سرد
گرم
داغ
تعداد تنظیم سرعت
2 حالت
کلید افت دما لحظه ای
دارد
تعداد سری
3 عدد
نازل هدایت باد
2 عدد
سری دیسپانسر
1 عدد
تکنولوژی حفاظت از مو
دارد
طراحی ارگونومیک
دارد
حلقه آویز
دارد
طول سیم
3 متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...