سشوار فیلیپس مدل HP8204

hp8204 philips

از {{model.count}}
برند : فیلیپس
دسته : سشوار
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توان: 2100 وات
  • نوع موتور: DC
  • فناوری تولید یون: ندارد
  • باد سرد: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
1,350,000
15%
1,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سشوار فیلیپس philips مدلhp8204 دارای توان 2100 وات میباشد.سشوار فیلیپس philips مدلhp8204 دارای نوع موتور dc میباشد.سشوار فیلیپس PHILIPS مدلHP8204 دارای باد سرد میباشد.سشوار فیلیپس PHILIPS مدلHP8204دارای متمرکز کننده هوا میباشد.سشوار فیلیپس philips مدل8204دارای طول سیم 1.8 متر میباشد.فروشگاه اینترنتی نوبهارnobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

سشوارهای خانگی قدرت کمتری نسبت به سشوارهای سالن‌های آرایشی دارند و نوع موتور آن‌ها هم متفاوت است. اما بعضی از شرکت‌ها اقدام به تولید سشوارهای خانگی با قدرت موتور بالا کرده‌اند که مناسب کسانی است که انتظار قدرت بالای پرتاب باد از سشوار خود دارند. مزیت قدرت موتور بالاتر این است که برای خشک‌کردن سریع موها لازم نیست از درجه حرارت بالا استفاده کرد و از آسیب به مو جلوگیری می‌شود. سشوار فیلیپس (Philips) مدل «HP8204» با موتور 2100 واتی از نوع DC، قدرت و سرعت را با هم آمیخته تا خشک‌کردن و حالت دادن به موها سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود. 6 درجه‌ی قابل تنظیم برای سرعت و دمای باد خروجی وجود دارد که می‌توان حالت مناسب را انتخاب کرد. سری متمرکز کننده‌ی باد سشوار با طراحی باریکی که دارد به خوبی برای هدایت باد سشوار در جهت دلخواه به کار می‌رود. بعد از ایجاد حالت دلخواه موها می‌توان برای تثبیت آن از باد سرد سشوار استفاده کرد. دکمه حالت TP که روی بدنه دیده می‌شود کمک می‌کند که دمای باد در حین خشک‌کردن از یک حدی بیشتر نشود و به مو آسیب وارد نیاید. سیم بلند 1.8 متری و حلقه‌ی لاستیکی که در انتهای سشوار برای آویزان کردن آن قرار دارد، امکان استفاده از این مدل را در سالن‌های آرایشی ممکن کرده است. فیلتر هوای سشوار قابل جدا شدن است و زمانی که به علت وجود پرز و گردوغبار قدرت باد کم شده باشد به‌راحتی می‌توان آن را جدا کرده و تمیز کرد. Philips HP8204 با موتور 2100 واتی از نوع DC، دارای 6 درجه‌ی تنظیم سرعت و دمای باد، حالت TP و سیم بلند و حلقه‌ی آویزان کردن و فیلتر هوای قابل جدا شدن است

توان
2100 وات
نوع موتور
DC
فناوری تولید یون
ندارد
باد سرد
دارد
متمرکز کننده هوا
دارد
تعداد متمرکز کننده
1 عدد
سری دیسپانسر
ندارد
طول سیم
1.8 متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...