ماشین اصلاح بدن فیلیپس مدل BG5025

bg5025 philips

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • منبع تغذیه: باطری قابل شارژ ( بی سیم )
  • مدت زمان شارژ کامل: 60 دقیقه
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
5,000,000
4%
4,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح بدن فیلیپس PHILIPS مدلBG5025 دارای منبع  تغذیه باتری قابل شارژ بی سیم میباشد.ماشین اصلاح بدن فیلیپس PHILIPSمدلBG5025 دارای مدت زمان شارژ کامل 60 دقیقه میباشد.ماشین اصلاح بدن فیلیپس PHILIPS مدلbg5025 دارای مدت زمان استفاده پس از شارژ60 دقیقه میباشد.ماشین اصلاح بدن فیلیپس PHILIPS مدلbg5025 دارای باتری لیتیوم ایون میباشد.ماشین اصلاح بدن فیلیپس PHILIPSمدل 5025 دارای قابلیت استفاده زیر دوش میباشد.ماشین اصلاح بدن فیلیپس PHILIPS مدل5025 دارای سر قابل شستشو میباشد.فروشگاه اینترنتی نوبهارnobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط


شاید تصور عموم بر این باشد که موهای زائد بدن تنها برای خانم‌ها مشکل‌ساز است. اما آقایانی هم وجود دارند که یا به دلیل ازدیاد موهای زائد بدن به فکر کوتاه کردن آن‌ها می‌افتند، یا این که در کل از موی بدن بیزارند و نمی‌خواهند بدنشان پر از مو باشد. برای این دسته از آقایان ماشین‌های اصلاح بدن طراحی شده که مشخصه‌هایی مناسب برای کوتاه کردن موهای بدن دارند. اگر قصد تهیه ماشین اصلاحی دارید که بتوانید به وسیله آن موهای بدن‌تان را اصلاح کنید، یکی از گزینه‌هایتان ماشین اصلاح بدن فیلیپس مدل BG5025 است. این مدل با تیغه‌های استیل فویلی به شما امکان اصلاح موی بدن‌ را می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این محصول PHILIPS BG5025دستگیره‌ای است که به بدنه متصل شده و باعث افزایش طول این ماشین اصلاح می‌شود. این ویژگی برای زمانی که قصد اصلاح موی پشت بدن‌تان را دارید کارایی بسیاری دارد. طراحی این دسته ارگونومیک بوده و همین باعث شده تا استفاده از این مدل آسان باشد. ماشین اصلاح بدن فیلیپس مدل BG5025 برای 60 دقیقه استفاده بدون شارژ مناسب است. این مدل برای شارژ کامل نیاز به 1 ساعت زمان دارد. باتری که برای این مدل در نظر گرفته شده،  لیتیوم یونی است. فیلیپس برای این محصول 3 عدد شانه به اندازه‌های  3 و 5 و 7 میلی‌متر تعبیه کرده است. این ماشین اصلاح قابلیت شستشو دارد و میتوانید همزمان داخل حمام بصورت خشک یا مرطوب استفاده کنید.

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باطری قابل شارژ ( بی سیم )
مدت زمان شارژ کامل
60 دقیقه
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
60 دقیقه
نوع باطری
لیتیوم ایون
قابلیت استفاده زیر دوش
دارد
قابلیت استفاده خشک و مرطوب
دارد
سری قابل شستشو
دارد
سایر ویژگی ها
-اندازه اصلاح ( 32 میلی متر )
-تعداد شانه 3 عدد ( 3 - 5 - 7 میلی متر )
-دسته همراه دستگاه برای اصلاح نقاط دور از دسترس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...