ماشین اصلاح سر و صورت رزتی مدل 4030

rozetti 4030

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • نوع باطری: لیتیوم ایون
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
1,400,000
22%
1,095,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پاکیزگی همیشه نشانه شخصیت افراد است. همیشه در بازدیدهایی که افراد از یکدیگر دارند اولین قسمتی که از فرد مقابل می‌بینند سر و صورت آن فرد است. آراستگی موهای سر و صورت همیشه در ذهن طرف مقابل این را به تصویر می‌کشد که با فردی قابل اطمینان و با شخصیت درحال ملاقات هستید. در علم روان‌شناسی و روان‌شناختی این مسئله اثبات شده که آراستگی در ملاقات‌های مختلف با موضوعات گوناگون به‌خصوص آراستگی موهای سر و صورت باعث این می‌شود که شما از آن ملاقات پیروز یا با دستی پر بیرون بیایید. در دنیای امروزی ما که تکنولوژی به‌سرعت دارای پیشرفت چشم‌گیری است، دستگاه‌هایی اختراع و عرضه به بازار شده‌اند که می‌توانند به تنهایی تمامی فرایند آراسته‌سازی موهای سر و صورت را به‌عهده بگیرند و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوررند. ماشین اصلاح موی سر و صورت Rozetti مدل 4030 یکی از این ماشین‌های اصلاحی است که می‌توانید به‌راحتی موهای سر و صورت خود را پیرایش کنید و آراستگی خود را در هر زمان و مکان حفظ کنید. رزتی یکی از نام آشناترین محصولات موجود در زمینه اصلاح در بازار است که طول‌عمر بسیار طولانی‌ای دارند و جالب تر از آن این است که در استفاده‌های بسیار طولانی مدت از کیفیت آن‌ها کاسته نمی‌شود.

ماشین اصلاح موی سر و صورت ROZETTI مدل 4030 دارای استاندارد جهانی CE بوده که خود نمایان‌گر کیفیت بسیار بالای این دستگاه‌ است. این ماشین اصلاح قابلیت زیاد کردن قدرت موتور را دارد و باعث سریع‌تر و دقیق‌تر شدن اصلاح می‌شود. جنس باتری استفاده شده در این دستگاه اصلاح موی سر و صورت لیتیوم-یونی است که برای نگهداری شارژ بسیار مناسب است. این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال و استند شارژ است. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مناسب این دستگاه آن است که شما می‌توانید با برق مستقیم آداپتور هم از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌ها این است که بدون سری ها شما می‌توانید اندازه اصلاح را روی دستگاه مشخص کنید. جنس تیغه‌ها از تیتانیوم ساخته شده است. این دستگاه برای استفاده زیر دوش یا صورت مرطوب و خیس نبوده و نباید آن را با آب شست‌وشو کنیم. طراحی بدنه این دستگاه ارگونومیک بوده و باعث خستگی زیاد در استفاده طولانی نمی‌شود

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
تیتانیوم
نوع باطری
لیتیوم ایون
قابلیت شارژ سریع
دارد
مدت زمان شارژ کامل
60 دقیقه
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
120 دقیقه
منبع تغذیه
باطری قابل شارژ (بی سیم)
برق خانگی (با کابل آداپتور)
قدرت موتور
5500 تا 7000
قابلیت تنظیم سرعت دستگاه
دارد
قابلیت تنظیم طول اصلاح بدون شانه
دارد
صفحه نمایشگر
دارد LCD
پایه شارژ
دارد
تعداد شانه
6 عدد
برس تمیز کننده
دارد
روغن
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...