ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس مدل MG3750

philips mg3750

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب سازنده:
سازنده را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • خود تیزشوندگی: دارد
  • ضد آب ( استفاده زیر دوش ): ندارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
2,150,000
10%
1,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح سرو صورت فیلیپس philips مدلmg3750 دارای قابلیت خود تیزشوندگی میباشد.ماشین اصلاح سرو صورت فیلیپس philips مدلmg3750 دارای سر قابل شستشو میباشد.ماشین اصلاح سرو صورت فیلیپس PHILIPS مدلMG3750 دارای منبع تغذیه باتری قابل شارژ بیسیم میباشد.ماشین اصلاح سرو صورت فیلیپس PHILIPSمدلMG3750 دارای مدت زمان شارژ کامل 60 دقیقه میباشد.ماشین اصلاح سرو صورت فیلیپس PHILIPS مدل3750 دارای مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل 60 دقیقه میباشد.ماشین اصلاح سرو صورت فیلیپس PHILIPS مدل3750 دارای باتری لیتییومی میباشد.فروشگاه اینترنتی نوبهار NOBAHAR.NET مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

آقایان از لحاظ شیوه‌ی اصلاح صورت به دو دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند: آقایانی که صورت خود را با شماره‌ی صفر اصلاح می‌کنند و آقایانی که تصور می‌کنند با ته ریش جذاب‌تر به نظر می‌رسند. این دو دسته برای اصلاح صورت خود به دو نوع ماشین اصلاح مختلف نیاز دارند که یکی برای اصلاح با شماره‌ی صفر طراحی شده و سری فویلی دارد و دیگری ماشین اصلاحی است که برای ته ریش گذاشتن یا کوتاه کردن موها طراحی شده و سری تریمر دارد. ماشین اصلاح  MG3750از نوع تریمری بوده و به خوبی قادر به اصلاح صورت آقایان به شکل دلخواه است. در لوازمی که آقایان هنگام مسافرت با خود حمل می‌کنند، حتماً لوازم اصلاح صورت هم وجود دارد؛ اما مشکل کمبود جا ممکن است حمل ماشین‌های اصلاح صورت را با مشکل روبه‌رو کند؛ مخصوصاً اینکه اگر شارژ دستگاه زودبه‌زود تمام شود، باید آداپتور و پایه شارژ آن را نیز به لیست لوازم اصلاح اضافه کرد. ست اصلاح فیلیپس مدل MG3750 یک ست کامل و باکیفیت است که برای استفاده در منزل و مسافرت مناسب است. به همراه این دستگاه7 عدد شانه نیز قرار داده‌ شده که روی تیغه‌هایی با جنس استیل ضدزنگ قرارگرفته و می‌توان از آن برای اصلاح و مدل دادن به موهای سر و صورت استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به شارژ ساده‌ی آن اشاره کرد. داخل جعبه علاوه‌بر 7عدد شانه، برس تمیزکننده و کیف، تریمر گوش و بینی  و یک تریمر باریک برای مدل دادن به ریش نیز قرار دارد

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
خود تیزشوندگی
دارد
ضد آب ( استفاده زیر دوش )
ندارد
سر قابل شستشو
دارد
منبع تغذیه
باطری قابل شارژ (بی سیم)
مدت زمان شارژ کامل
60 دقیقه
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
60دقیقه
نوع باطری
لیتیوم آیون
نوع موتور
موتور پر قدرت پاور 3000
سری بینی زن
دارد
سری خط زن عرض کم
دارد
تعداد قطعات یدکی دستگاه
10 عدد
تعداد شانه
7 عدد
تعداد سری دستگاه
3 عدد
سری تریمر
سری بینی زن
سری خط زن باریک
کیف نگهدارنده
دارد
آداپتور شارژ دستگاه
دارد
ولتاژ
100-240 ولت
ساخت کشور
اندونزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...