ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس HC3530

philips hc3530

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب سازنده:
سازنده را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل پیشرفته
  • خودتیز شوندگی: دارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی (با سیم) باطری قابل شارژ (بی سیم)
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
1,750,000
15%
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیغه های ماشین اصلاح سر و صورت philipsفیلیپس مدلHC3530 قابلیت خود تیزشوندگی دارند.منبع تغذیه ماشین اصلاح سر و صورت philips فیلیپس مدلHC3530 برق خانگی باسیم و باتری قابل شارژ بیسیم میباشد.مدت زمان شارژ کامل ریش تراش فیلیپسphilips مدلhc3530     8 ساعت میباشد.ازریش تراش فیلیپسphilips مدلhc3530 پس از شارژ کامل میتوان 75 دقیقه استفاده کرد.ریش تراش فیلیپسphilips مدلhc3530 دارای سری قابل شستشو میباشد.جنس تیغه ریش تراش فیلیپسphilips مدل3530 از استیل پیشرفته میباشد.فروشگاه اینترنتی نوبهار NOBAHAR.NET مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

اگر برای اصلاح موی سر و صورت‌تان قصد تهیه ماشین اصلاح دارید، یکی از گزینه‌هایتان ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس مدل HC3530 است. این مدل به صورتی طراحی شده تا در یک دست به آسانی جای بگیرد. برای استفاده آسان‌تر این مدل از طراحی ارگونومیک استفاده شده است. تکنولوژی اصلاح به کار رفته در این ماشین از نوع برش مستقیم است.این مدل به شما امکان تغییر سایز اصلاح را می‌دهد. با استفاده از این ماشین اصلاح شما قادرید 13 اندازه متفاوت برای کوتاهی موی‌تان انتخاب کنید. توجه داشته باشید این حالت‌ها به میزان 2 میلی‌متر بزرگ می‌شود. بازه تنظیم طول این مدل از 0/5 تا 23 میلی‌متر است. ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس مدل HC3530 به مدت زمان 75 دقیقه امکان استفاده بدون نیاز به شارژ را به شما می‌دهد. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه، 8 ساعت است. اگر قصد تهیه ماشین اصلاحی دارد که هم برای موی سر و هم برای صورت مناسب باشد، اسن مدل یکی از گزینه‌هایتان است

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل پیشرفته
خودتیز شوندگی
دارد
منبع تغذیه
برق خانگی (با سیم) باطری قابل شارژ (بی سیم)
مدت زمان شارژ کامل
8 ساعت
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
75 دقیقه
قابلیت استفاده زیر دوش
ندارد
قابلیت استفاده خشک و مرطئب
ندارد
سری قابل شستشو
دارد
قابلیت اصلاح با شماره صفر
ندارد
سایر ویژگی ها
2 عدد شانه قابل تنظیم (05-23 میلی متر)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...