ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9711

s9711 philips

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب سازنده:
سازنده را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • خط زن: دارد
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
23,000,000
5%
22,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح فیلیپس PHILIPSمدل s9711 دارای خط زن میباشد.ریش تراش فیلیپس PHILIPSمدل s9711 دارای قابلیت اصلاح باشماره صفر را دارد.ریش تراش فیلیپسphilips مدلs9711 قابلیت استفاده زیر دوش را دارد.ریش تراش فیلیپس philips مدل9711در عرض اساعت شارژ کامل میشود.ریش تراش فیلیپس philips مدل 9711 بعد ازشارژ کامل تا 1 ساعت استفاده میشود.ریش تراش فیلیپس philips مدل 9711 قابلیت شارژ سریع دارد.فروشگاه اینترنتی نوبهار nobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

فیلیپس S9711 دارای تیغه های دقیق V-Track: این تیغه ها کلیه تارهای مو، حتی آن هایی که روی پوست خوابیده اند و یا طول کوتاه تری دارند را در بهترین موقعیت برای برش قرار می دهد. %30 اصلاح نزدیک تر به پوست با تعداد دفعات کمتر کشیدن ریش تراش روی صورت از دیگر ویژگی های این تیغه می باشد تیغه های ریش تراش S9711 با قابلیت چرخش مستقل در 8 جهت مختلف با کمترین زحمت بیش ترین انطباق را روی پوست خواهند داشت. این حرکات مستقل موهای صورت را %20 بیش تر گرفته و اصلاح سریع تری را منجر می گردند. سیستم بالا آوردن و برش مو که در تیغه ریش تراش های فیلیپس S9711 طراحی گردیده است با کشیدن مو باعث می گردد که موها با عمق بیشتری اصلاح گردند تنظیم راحتی اصلاح: شما از طریق این تنظیم به راحتی می توانید اصلاح خود را شخصی سازی کنید.سه نوع انتخاب برایتان وجود دارد: 1- حساس؛ برای پوست های حساس. 2- معمولی؛ برای اصلاح هر روز. 3- سریع؛ برای اصلاح سریع تر و صرفه جویی در وقت فن آوری Aquatec Wet & Dry: هر طور که راحت هستید اصلاح کنید، هم می توانید به صورت خشک و هم با ژل یا کف ریش به صورت مرطوب اصلاح نمایید ماشین شستشو SmartClean PRO: تنها با فشار یک کلید، ریش تراش شسته شده، روغن کاری شده، خشک شده و شارژ می گردد. پنل پیشرفته دستگاه S9711 کلیه مراحل کار را به کاربر نشان می دهد سری اصلاح SmartClick: با این سری اصلاح می توانید ریش تراش خود را از 0.5 میلی متر تا 5 میلی متر اصلاح نمایید. نوک گرد تیغه ها و شانه قابل تنظیم مانع از آسیب رسیدن به پوست صورت می گردند.صفحه نمایش دیجیتال کلیه اطلاعات لازم را به کاربر نمایش می دهد: میزان شارژ باتری به صورت عددی ، نمایشگر نظافت، نمایشگر شارژ ناکافی، نمایشگر زمان تعویض تیغه ها و نمایشگر قفل مسافرتی.

تکنولوژی اصلاح
برش چرخشی
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
خط زن
دارد
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد
ضد آب ( استفاده زیر دوش )
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ ( بی سیم)
مدت زمان شارژ کامل
1 ساعت
مدت زمان استفاده پس از شارژ
1 ساعت
شارژ سریع
دارد
مدت زمان شارژ سریع ( برای یک بار اصلاح )
5 دقیقه
صفحه نمایشگر
دیجیتال
قابلیت تنظیم سرعت اصلاح
دارد ( 3 حالت سرعت )
پایه شستشو
دارد
ولتاژ
100-240 ولت
کیف
دارد
آداپتور برق
دارد
وزن دستگاه
180 گرم
ساخت کشور
هلند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...