ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدلS7782/50

philips series7000 s7782/50

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب سازنده:
سازنده را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل دستگاه: S7782/50
  • تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • منبع تغذیه: باطری قابل شارژ (بی سیم)
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
7,500,000
14%
6,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح فیلیپس philips مدل/s7782 دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی میباشدماشین اصلاح فیلیپس philips مدلs7782 دارای جنس تیغه استیل ضد زنگ میباشد.ریش تراش افیلیپس PHILIPS مدل7782صلاح  دارای باتری لیتیومی میباشد.ماشین افیلیپس PHILIPS مدل7782 دارای باطری لیتیومی میباشد.ماشین افیلیپس PHILIPS مدلS7782 دارای قابلیت اصلاح بصورت خشک و مرطوب میباشدفروشگاه اینترنتی نوبهار nobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

ریش تراش فیلیپس مدل S7782/50 از تولیدات جدید کمپانی فیلیپس می باشد که با تکنولوژی SkinIQ به بازار عرضه شده است . تکنولوژی SkinIQ این قابلیت را داراست که متناسب با نوع پوست و ضخامت ریش هر شخص دور موتور را تنظیم کند تا کاربر بهترین و با کیفیت ترین اصلاح را تجربه کند . اگر پوست حساسی دارید این دستگاه مناسب شماست چرا که پوشش محافظ قرار گرفته روی سری دستگاه با 2000 مهره ساچمه ای شکل بسیار ریز در یک میلیمتر مربع، باعث می شوند تا با کمترین اصطکاک بوجود آمده بین ریش تراش و پوست ، کمترین حساسیت و سوزش را روی پوست احساس کنید . فیلپس S7782/50 مجهز به بلوتوث بوده و می توانید با نصب نرم افزار GroomTribe بر روی تلفن همراهتان برنامه اصلاح دقیق مطابق با پوست و ریش خود را دریافت کنید و اصلاح به اصلاح پیشرفت پوست خود را پیگیری کنید . با استفاده از پایه شستشو این philipss7782 میتوانید در کمتر از یک دقیقه ریش تراش خود را شستشو و ضد عفونی کنید . S7782/50 کاملا ضد آب بوده و قابلیت اصلاح بصورت خشک یا مرطوب را به شما می دهد . باتری لیتیوم یون قدرتمند این دستگاه در مدت 60 دقیقه شارژ می شود و پس از شارژ کامل به مدت 60 دقیقه (معادل 20 اصلاح) بصورت مداوم اصلاح میکند . 45 تیغه بکار رفته در این ریش تراش در سه سری مختلف قرار گرفته و با بهترین کیفیت روز دنیا ساخته شده و با 90000 دور چرخش در دقیقه هیچ مویی روی پوست صورت شما بجا نمیگذارد و همچنان قابلیت اصلاح موی صورت 3 روز بعد از اصلاح را دارد. خط زن دستگاه نیز در قسمت پشت آن واقع شده و براحتی هرچه تمام تر قابل استفاده می باشد . S7782/50 طراحی و ساخته شده در کشور هلند و دستگاهی بسیار زیبا و قدرتمند برای کسانیکه به ظاهر خود اهمیت میدهند میباشد.

مدل دستگاه
S7782/50
تکنولوژی اصلاح
برش چرخشی
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باطری قابل شارژ (بی سیم)
نوع باطری
لیتیوم
مدت زمان شارژ کامل
60 دقیقه
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
60 دقیقه
قابلیت اصلاح بصورت خشک و مرطوب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
صفحه نمایشگر LED
دارد
نشانگرهای صفحه نمایش
نشانگر تعویض تیغه
نشانگر اتصال به گوشی
نشانگر اتصال شارژر و میزان شارژ باطری
نشانگر قفل کودک
نشانگر شستشو
نشانگر skinIQ
اقلام همراه
پایه شستشو
مایه شستشو
کابل شارژ
کیف نگهدارنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...