ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل BT5502

philips bt5502

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل دستگاه: BT5502
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • سری قابل شستشو: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
3,200,000
13%
2,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس philips مدل BT5502 دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم میباشد.ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس phili[ps مدلBT5502 دارای جنس تیغه استیل ضد زنگ میباشد.ریش تراش  موی صورت فیلیپسم philips مدل bt5502 دارای سری قابل شستشو میباشد.تریمر موی صورت فیلیپس philips مدل 5502 دارای قابلیت اصلاح بصورت خشک و مرطوب میباشد.ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس PHILIPS مدل bt5502 دارای مدت زمان شارزژ کامل در 60 دقیقه میباشد.فروشگاه اینترنتی نوبهار nobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و  بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT5502 از سری 5000 تریمر های برند محبوب فیلیپس است. این ماشین اصلاح از سیستم Lift & Trim PRO بهره میگیرد؛ به طوری که در هنگام استفاده موهای صورت توسط سری این ماشین ابتدا کمی از سطح صورت بلند و سپس کوتاه می شوند، این ویژگی باعث می شود موهایی که ارتفاع کمی دارند و بر سطح پوست خوابیده اند نیز بنا به ارتفاعی که شما تعیین کرده اید، اصلاح شوند.تیغه های این ماشین اصلاح 5502 مانند بیشتر ماشین های اصلاح فیلیپس، از جنس استیل ضدزنگ هستند و خاصیت خودتیزشوندگی دارند، به طوری که هنگام استفاده این تیغه ها روی هم حرکت میکنند و پس از مدتها استفاده بدون نیاز به روغن یا تعویض تیغه، دوام و ماندگاری دارند. با استفاده از دو شانه این ماشین و تنظیمات ارتفاع که توسط کلید ولومی روی دستگاه - تا 40 تنظیم - قابل انتخاب است، اصلاح خود را دقیق تر کنید. این تنظیمات برای شانه کوچک از 0.4 تا 10 میلی متر و برای شانه بزرگ از 10 تا 20 میلی متر است. ویژگی جالب ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT5502 در دقت این تنظیمات ارتفاع است. به طوری که بین 0.4 تا 2 میلی متر ارتفاع دقت 0.2 میلی متری، بین 2 تا 5 میلی متر ارتفاع دقت 0.5 میلی متری و از 5 میلی متر به بالا دارای دقت 1 میلی متری است. این ویژگی به خودی خود باعث می شود دست شما برای هر شکل و اندازه ای از اصلاح باز باشد و قدرت مانور بالایی داشته باشید. بعد از 1 ساعت شارژ کامل میتوانید تا 90 دقیقه از این دستگاه استفاده کنید. این ماشین اصلاح دارای ویژگی شارژ سریع است که بعد از 5 دقیقه شارژ میتوانید از آن برای یک اصلاح کامل استفاده کنید. همچنین می توانید هنگامی که ماشین اصلاح در برق است از آن استفاده کنید. ماشین اصلاح BT5502 فیلیپس کاملا ضدآب برای تمیزسازی است و میتوانید آن را مستقیما زیر اب بگیرید و تمیز کنید.

مدل دستگاه
BT5502
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
سری قابل شستشو
دارد
قابلیت اصلاح بصورت خشک و مرطوب
دارد
منبع تغذیه
برق خانگی (با سیم)
باطری قابل شارژ (بی سیم)
مدت زمان شارژ کامل
60 دقیقه
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
90 دقیقه
قابلیت شارژ سریع
دارد
مدت زمان شارژ سریع
5 دقیقه
تعداد شانه
2 عدد
اندازه اصلاح با شانه
0.4 الی 20 میلیمتر
اندازه اصلاح بدون شانه
0.2 میلیمتر
طراحی ارگونومیک
دارد
نشانگر شارژ باطری
دارد
اقلام همراه
کیف نگهدارنده
2 عدد شانه
کابل شارژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...