ماشین اصلاح 7 کاره فیلیپس نورلکو مدل QG3364

multigroom philips norelco qg3364

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب سازنده:
سازنده را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • تیغه های خود تیز شونده: دارد
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
3,500,000
29%
2,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح 7 کاره فیلیپسPHILIPSنورلکو مدلQG3364دارای تیغه های خود تیزشونده میباشد.ماشین اصلاح 7 کاره فیلیپسPHILIPSنورلکو مدلQG3364 قابلیت اصلاح باشماره صفر را دارد.ماشین اصلاح 7 کاره فیلیپسphilipsنورلکو مدلqg3364قابلیت اصلاح بصورت خشک و مرطوب را دارد.ماشین اصلاح 7 کاره فیلیپسphilipsنورلکو مدلqg3364 قابلیت اصلاح زیر دوش را دارد.ماشین اصلاح  فیلیپس philips نورلکو مدل3364 در مدت زمان 60 دقیقه شارژ کامل میشود.ماشین اصلاح 7 کاره فیلیپسphilipsنورلکو مدل3364 پس از شارژ کامل60 دقیقه مورد استفاده قرار میگیرد.فروشگاه اینترنتی نوبهارnobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

 QG3364 ساخت شرکت فیلیپس (Philips) یک ماشین اصلاح نسبتاً کامل برای کوتاه کردن و مرتب کردن موهای قسمت مختلف بدن است که ضد آب بوده و مجهز به باتری قابل شارژ است. این ماشین اصلاح دارای یک خط زن برای مرتب کردن ریش و موهای گردن است. البته استفاده از خط زن به همین‌جا محدود نمی‌شود و با قرار دادن شانه‌های مختلف روی آن می‌توان به اصلاح موهای سر و صورت و بدن در اندازه‌های مختلف پرداخت. سه شانه همراه دستگاه ارائه شده که هر کدام استفاده‌ی خاص خود را دارد. به کمک شانه‌های مخصوص سر (3 تا 20 میلی‌متر)، صورت (1 تا 18 میلی‌متر) و بدن (3 تا 12 میلی‌متر)، می‌توان موها را در اندازه‌های 1 تا 20 میلی‌متر کوتاه کرد.رنگ بدنه‌ی ماشین اصلاح مشکی است و در طراحی قسمت‌هایی از بدنه از فلز برس خورده استفاده شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. روی بدنه در زیر دکمه‌ی روشن/خاموش، عبارت TURBO به چشم می‌خورد که با فشردن آن سرعت حرکت تیغه‌ها افزایش می‌یابد که این قابلیت برای کوتاه کردن موهای ضخیم‌تر استفاده می‌شود. در زیر دکمه حالت توربو هم نشانگر مربوط به باتری به چشم می‌خورد. از آنجایی که QG3364 کاملاً ضد آب است استفاده از آن در حمام می‌تواند بسیار راحت باشد و پس از استفاده هم می‌توان به‌راحتی آن را زیر آب گرفته و تمیز کرد. همانطور که گفته شد، ماشین اصلاح دارای باتری قابل شارژ است که با یک ساعت شارژ شدن تا 50 دقیقه شارژدهی دارد اما از آنجایی که در صورت تمام شدن باتری کار اصلاح نیمه‌تمام می‌ماند قابلیت شارژ شدن سریع هم به آن افزوده شده است و با 5 دقیقه شارژ کردن آن، انرژی لازم برای یک بار اصلاح فراهم می‌شود. Philips QG3364 یک ماشین اصلاح ضد آب بوده و دارای باتری قابل شارژ، حالت توربو، 4 سری و 3 شانه‌ی اصلاح با طول اصلاح 0 تا 20 میلی‌متر است و یک دستگاه ایده آل برای اقایان میباشد.

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
تیغه های خود تیز شونده
دارد
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد
قابلیت اصلاح بصورت خشک و مرطوب
دارد
قابلیت اصلاح زیر دوش
دارد
منبع تغذیه
باطری قابل شارژ (بی سیم)
مدت زمان شارژ کامل
60 دقیقه
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل
60 دقیقه
تعداد سری
7 عدد
سری شیور
دارد
سری خط زن
دارد
موزن گوش و بینی
دارد
تریمر اصلاح سر و صورت
دارد
تعداد شانه
3 عدد (سر_صورت_بدن)
اندازه اصلاح با شانه
-شانه سر 3-20 میلی متر
-شانه صورت 1-18 میلی متر
شانه بدن 1-18 میلی متر
کیف نگهدارنده
دارد
کلید افزایش سرعت (TURBO)
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...