موزن گوش و بینی فیلیپس سری 3000 مدل NT3650

nt3650 philips

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب ( استفاده زیر دوش ): دارد
  • سر قابل شستشو: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
1,500,000
14%
1,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موزن گوش و بینی فیلیپس philips سری 3000 مدلnt3650 دارای قابلیت استفاده زیر دوش میباشد.موزن گوش و بینی فیلیپس philips سری 3000 مدلnt3650 دارای سر قابل شستشو میباشد.موزن گوش و بینی فیلیپسPHILIPS مدل NT3650دارای منبع تغذیه باتری غیر قابل شارژ بیسیم میباشد.موزن گوش و بینی فیلیپسPHILIPS مدل NT3650 دارای یک باتری قلمی میباشد.موزن گوش و بینی فیلیپس PHILIPS مدل 3650 دارای کیف میباشد.موزن گوش و بینی فیلیپس PHILIPS مدل   2عدد شانه 3و5 میلیمتری میباشد.فروشگاه اینترنتی نوبهار nobahar.net مرجع تخصصی محصولات ارایشی و بهداشتی برقی میباشد.

محصولات مرتبط

موهای گوش و بینی در آقایان، ظاهری نازیبا ایجاد می‌کنند و کوتاه‌کردن آن‌ها امری ‌اجتناب‌‎ناپذیر است. دستگاه‌هایی که برای کوتاه‌کردن موهای گوش و بینی طراحی شده‌اند، عموما بسیار ساده و کوچک هستند و امکانات ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. شرکت «فیلیپس» که در تولید ماشین‌های اصلاح سابقه‌ای طولانی دارد، به تولید موزن گوش و بینی مدل «NT3650» دست زده که طراحی ظریف و کاربردی دارد. سری باریک دستگاه دو طرف تریمر عمودی دارد که به‌راحتی داخل گوش و بینی می‌رود. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ و طراحی تیغه‌ها با چیزی که در تریمرهای صورت می‌بینیم، متفاوت بوده و این به دلیل حساسیت نقاط داخل گوش و بینی است. نقاط حساس داخل گوش و بینی دچار بریدگی و گازگرفتگی نشوند؛ بنابراین از این‌ جهت کاملا ایمن است. تیغه‌های تریمر از کیفیت بالایی برخوردارند و بعد از هربار اصلاح، به‌آسانی زیر آب شسته می‌شوند و نیازی هم به روغن‌کاری ندارند. بدنه حالت ارگونومیک دارد و به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد و به‌سبب طراحی خوب بدنه، حتی در حالت مرطوب هم از دست لیز نمی‌خورد. در ساخت بدنه‌ی موزن از دو رنگ مختلف استفاده شده که برای یک موزن بینی طراحی بسیار زیبایی است. علاوه‌بر گوش و بینی، به کمک شانه‌های مخصوص ارائه‌شده همراه دستگاه می‌توان ابروها را هم منظم کرد. دو عدد شانه‌ با طول اصلاح 3 و 5 میلی‌متر داخل بسته‌بندی قرار دارد که روی سری موزن قرار می‌گیرند. خاموش و روشن‌کردن به وصیله کلیدی روی تنه و تعویض باتری موزن با چرخاندن قسمت پایین آن انجام می‌شود. داخل بسته‌بندی دستگاه علاوه‌بر خود موزن و دو عدد شانه‌ی اصلاح ابرو، یک کیف و یک عدد باتری قلمی قرار دارد. به‌طور خلاصه موزن گوش و بینی و ابروی  Philips NT3650با تیغه‌ها و بدنه‌ی مهندسی‌شده، طراحی زیبا و کارآمد، تیغه‌هایی با جنس استیل ضدزنگ، بدنه‌ای از جنس پلاستیک و اقلام همراه خود، فراتر از چیزی است که از یک موزن بینی انتظار می‌رود.

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
ضد آب ( استفاده زیر دوش )
دارد
سر قابل شستشو
دارد
منبع تغذیه
باتری غیر قابل شارژ ( بی سیم)
نوع باطری
باطری قلمی (AA)
شانه
دارد
تعداد شانه
2 عدد ( 3 و 5 میلی متر)
باطری قلمی
دارد
کیف
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...