موزن گوش و بینی فیلیپس مدل NT1150

nt1150 philips

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • منبع تغذیه: باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
  • ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش): ندارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
680,000
17%
565,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موزن گوش و بینی «فیلیپس» (Philips) مدل (NT1150) با تیغه‌ی استیل و سری قابل شست‌وشو، برای آقایانی که موهای گوش و بینی بلندی دارند ایده‌آل است. در طراحی بدنه‌ی این دستگاه اصول ارگونومیک رعایت شده‌اند و از این رو استفاده از آن بسیار آسان است. همچنین روی بدنه یک روکش لاستیکی تعبیه شده که از لیز خوردن موزن جلوگیری می‌کند. این مسئله اهمیت زیادی دارد چون لیز خوردن موزن ممکن است به آسیب دیدگی منجر شود. البته تیغه‌ّهای مدل NT1150 طوری طراحی شده‌اند که از گازگرفتن و ایجاد خراش و برش جلوگیری می‌کنند. همچنین طول تیغه 21 میلی‌متر است که برای کوتاه کردن موهای داخل گوش و بینی کافی خواهد بود. سری موزنی که برای گوشی و بینی استفاده می‌شود حتما باید قابلیت شست‌وشو داشته باشد و طراحان فیلیپس هم این مسئله را مد نظر داشته‌اند. شما می‌توانید سری دستگاه را با خیال راحت زیر شیر آب بگیرید و بشویید. اما به یاد داشته باشید که بدنه‌ی دستگاه ضد آب نیست و بهتر است از خیس شدن آن جلوگیری کنید. در پایان این که مدل NT1150 توسط باتری قلمی تغذیه می‌شود و یک درپوش محافظ هم دارد.

محصولات مرتبط

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)
ندارد
قابلیت شستشو
دارد
سر قابل شستشو
دارد
سایر توضیحات
طراحی مهندسی شده‌ی بدنه و تیغه‌ها , بدنه لاستیکی ممانعت کننده از لیز خوردن در حالت مرطوب , ممانعت از گازگرفتگی و ایجاد برش و خراش توسط تیغه‌ها , بدون نیاز به روغنکاری , طول تیغه: 21 میلی‌متر
منبع شارژ
باتری قلمی
درپوش محافظ
ندارد
کیف نگهداری
ندارد
برس تمیز کننده
ندارد
سایر اقلام همراه
یک عدد باتری قلمی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...