اتو بخار پاناسونیک مدل NI-U500

u500 panasonic

از {{model.count}}
دسته : اتو
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توان مصرفی: 2300 وات
  • جنس کفه: سرامیک
  • سیستم ضد رسوب: دارد
  • مخزن رسوب: ندارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی نوبهار
آماده ارسال ناموجود
1,550,000
7%
1,450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

افراد با لباس‌های اتوکشیده و مرتب همواره نشان می‌دهند که به تمیزی و آراستگی اهمیت می‌دهند. لباس‌ها بعد از شست‌وشو با دست یا ماشین لباس‌شویی، حتی آن‌ها که دارای برنامه‌ی پیشرفته هستند، درنهایت چروک شده و نیازمند اتوکشی می‌شوند.  اتو یکی از لوازمی است که در هر خانه‌ای به آن نیاز می‌شود. اتوکردن در گذشته، یکی از کارهای دشواری بود که با پیشرفت دستگاه‌های اتو به کاری ساده تبدیل ‌شده است. اتوهای بخار خانگی به‌سرعت آماده‌ی کار شده و با عملکرد بخاردهی قدرتمند لحظه‌ای یا مداوم و آرام، لباس‌ها را به‌راحتی اتو می‌کند.

اتوبخار مدل «NI-JW670» از اتوهای سری معروف «JW» شرکت «پاناسونیک» است که مانند تمام محصولات این کمپانی، کیفیت و عملکرد مطلوبی دارد. این دستگاه دارای کفی باکیفیت با روکش سرامیک است که علاوه‌بر منافذ خروج بخار و طراحی مسیرهای بخار، ویژگی خاص دیگری هم دارد و آن طراحی دو طرف منحنی آن است؛ به‌این‌ترتیب اتوکشی راحت‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد و در حرکت به عقب، دستگاه به دکمه یا جیب البسه گیر نمی‌کند. ظرفیت زیاد مخزن آب دستگاه، امکان ایجاد طولانی‌مدت بخار را به کاربر می‌دهد. استفاده از دکمه‌ی اسپری بخار و دکمه‌ی دیگری برای اسپری آب در جلوی دستگیره، قابلیت اتو را بیشتر می‌سازد. امکان افزودن آب به دستگاه بسیار راحت و از طریق دریچه‌ی جلوی آن انجام می‌گیرد. طراحی این دستگاه به‌طوری است که می‌تواند در موارد خاص مانند اتوکشی پرده یا لباس‌های بزرگ و سنگین، فعالیت خود را به‌صورت عمودی ادامه دهد و در این وضعیت، تولید و اسپری بخار هم انجام دهد. پیچ تنظیم عملکرد دستگاه در قسمت میانی تعبیه ‌شده است و به‌راحتی وضعیت دستگاه را تعیین می‌کند. طراحی ویژه‌ی این اتو در قسمت انتهایی هم ادامه دارد و پایه‌های جالب و زیبایش ویژگی ظاهری خاصی به آن می‌دهد؛ ضمنا محل اتصال کابل برق به بدنه از طراحی خاصی بهره‌مند است تا حین جابه‌جایی و جمع‌کردن دستگاه، دچار قطعی نشود و قابلیت چرخش 360 درجه برای آن در نظر گرفته‌ شده است. شرکت پاناسونیک سال‌هاست در زمینه‌ی تولید لوازم‌خانگی برقی فعالیت دارد و دستگاه‌های ساده تا بسیار پیچیده و هوشمند با عملکرد آسان تولید کرده است. این شرکت ژاپنی در سراسر جهان شناخته‌شده است و طرفداران زیادی دارد.

کیفیت بدنه

بدنه‌ی دستگاه از پلاستیکی باکیفیت با ترکیب دو رنگ ساخته شده است.  ابعاد اتو کوچک و جمع‌وجور است. در قسمت پشتی، پایه‌هایی طراحی‌ شده است که ایستایی مناسبی برای عمودی نگه‌داشتن اتو ایجاد می‌کند. مخزن آب دستگاه، جلوی آن واقع شده است و درپوش آن به سمت بالا باز می شود؛ مخزن نگه‌داری آب در این اتو 200 سی‌سی است. این اتو با آب شهری کار می‌کند و به خاطر مکانیزم ویژه‌ی رسوب‌زدایی، هیچ نیازی به استفاده از آب تصفیه‌شده و آب مقطر یا امثال آن‌ها نیست. سیم اتو نیز با طولی حدود 2 متر در قسمت اتصال به دستگاه امکان چرخش 360 درجه‌ای دارد. این قابلیت و حرکت آسان سیم اتو کار با دستگاه را راحت‌تر خواهد کرد.

عملکرد بخار دهی

عملکرد اتو‌های بخار به‌واسطه بخاری که از کف دستگاه خارج می‌شود بسیار مطلوب‌تر از اتوهای خشک و بدون بخار است. عملکرد بخاردهی این مدل قابل تنظیم است و با جا‌به‌جاکردن دکمه‌ی کشویی روی دستگاه می‌توان عملکرد بخاردهی را تنظیم کرد یا کلا قطع کرد. این دستگاه دارای عملکرد "بخار لحظه‌ای" است. و با فشار دکمه‌ای که روی دسته قرار دارد بخار زیادی از کف اتو خارج می‌شود. تولید بخار در این حجم می‌تواند در اعماق پارچه نفوذ کند و در کمترین زمان چروک‌های عمیق را صاف کند. میزان بخاردهی توسط کارخانه سازنده اعلام نشده است و ما فقط به ذکر مقدار زیاد بخار اکتفا می‌کنیم. همچنین دکمه بخار لحظه‌ای را باید به فواصل چند ثانیه‌ای فشار داد در غیر ای‌صورت حجن بخار خروجی کم خواهد بود. خروج حجم زیاد بخار از منافذ و سوراخ‌ها باعث کنده شدن رسوب‌ها و جرم‌های سوراخ‌ها می‌شود.

این اتو توان بخاردهی عمودی هم دارد. برای این کار کافی است دمای اتو در ماکزیمم و روی علامت بخاردهی عمودی تنظیم شود و دکمه‌ی بالایی دستگاه روی خاموش قرار گیرد. حالا با عمودی‌گرفتن اتو و فشردن دکمه‌ی بخار لحظه‌ای، می‌توان از بخاردهی عمودی دستگاه استفاده کرد. این عملکرد برای اتوکشی پرده‌ها، لباس‌های کارشده و کت وشلوار می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

سیستم ضدچکه

گاهی هنگام کار با اتو قطرات آب روی لباس می‌چکد و باعث لک شدن لباس می‌شود. این دستگاه مجهز به سیستم ضد چکه است. درنتیجه می‌توان اطمینان داشت که هنگام اتوکشی مشکلی برای لباس پیش نخواهد.

تنظیمات دستگاه

دمای اتو با استفاده از چرخ میانی دستگاه که زیر دستگیره تعبیه‌ شده است تنظیم می‌شود. این چرخ تنظیم دما از صفر شروع می‌شود و تنظیماتی برای اتوکشی پارچه‌های اکرلیک، ابریشم، پشمی، کتان و لنین به‌صورت پیش فرض تعیین شده است. تنظیم دما برای پارچه‌های مختلف، از مهم‌ترین اقداماتی است که کاربر باید انجام دهد؛ چراکه اتوکشی با دمایی زیاد که مناسب پارچه نیست، باعث برق‌افتادن، آب‌شدن یا حتی سوختن پارچه می‌شود. اگر کاربر به جنس پارچه اطمینان ندارد، بهتر است از دمای کم و بخار زیاد استفاده کند. برای صاف‌کردن پارچه‌ها، بخار گرم مهم‌تر از کفی داغ اتوست.

گاهی هنگام کار با اتو قطرات آب روی لباس می‌چکد و باعث لک شدن لباس می‌شود. این دستگاه مجهز به سیستم ضد چکه است. درنتیجه می‌توان اطمینان داشت که هنگام اتوکشی مشکلی برای لباس پیش نخواهد.

سیستم رسوب زدایی

این دستگاه دارای سیستمی برای پاک‌کردن و شستشوی سوراخ‌ها و منافذ بخار است. طراحی این سیستم ثبات عملکرد اتو را در طول زمان تضمین می‌کند و این اطمینان را به‌ کاربر می‌دهد که کارایی اتو با رسوب‌گیری و بسته شدن منافذ در طول زمان کاهش نخواهد یافت. همچنین سیستم ضدرسوب از گرفتن جرم داخل مخزن آب جلوگیری می‌کند.

کفی

اتوبخار پاناسونیک مدل NI-JW670 توانی معادل 2200 وات دارد. این توان زیاد، صرف داغ‌کردن سریع کفی و آماده‌سازی اتو برای بخاردهی می‌شود. برق ورودی مناسب این دستگاه، برقی با ولتاژ 240-220 است. کفی این اتو دارای روکشی از سرامیک است. روکش سرامیکی باعث می‌شود اتو به راحتی روی لباس حرکت کند و گرما به‌صورت یکنواخت در سرتاسر کفی پخش شود. طراحی ویژه و منحصر‌به‌فرد کفی اتوی NI-JW670 باعث افزایش کارایی این دستگاه می‌شود. این طراحی ویژه غیر از   افزایش سرعت اتوکشی امکان دسترسی به کلیه نقاط لباس را ممکن می‌سازد. دورتادور کفی سورواخ‌هایی برای خروج بخار وجود دارد که به‌صورت 360 درجه  و در همه جهت بخار را در کل سطح پارچه پخش می‌کند.

توان مصرفی
2300 وات
جنس کفه
سرامیک
سیستم ضد رسوب
دارد
مخزن رسوب
ندارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
سیستم قطع خودکار
ندارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...